Media Outrage

Media Outrage Celebrity Gossip, and everything that is going on in the Media!

Deelishis! Full-Figured Beauty! Part 2.

Posted by Media Outrage on October 17, 2007

Deelishis

Deelishis showing off her wonderful assests…. I know what you’re thinking………….Gidddddddy Up!!!!!

26 Responses to “Deelishis! Full-Figured Beauty! Part 2.”

  1. kristin said

    if by full figured you mean cellulie legs.
    attractive

  2. shin said

    full figured how? i think u mean “thick”. she got ass 4 centuries. i wanna hit it so bad

  3. everybody’s got cellutite kristin really, chill. I just saw nicole ritchie’s inner thoughts in her last pic and she’s got cellulite.
    ……………………………………………………….
    http://genesiawilliams.wordpress.com/2008/01/12/random-thought-toast-to-crime/

  4. Ophelia said

    god damn! is her butt real??? like seriouslyy

  5. Ja Hollywood said

    Damn, deelishish got more “ass” then a donkey farm. She from Detroit tho, and we breed em like that up here, so believe me when I tell ya. That ass is all home grown. One of my partners lucked up one day and ran into her at northland mall. He got a picture of her on his celly. and even he told me that was the real deal. SMH, umm umm umm….Enough to make a grown man cry

  6. liladge said

    she looks good. im glad somebody from flavor of love is trying to do something as well.

  7. dolla bill said

    if those who do not wish to marvel in the revelation that god has blessed many women, white.latino, black,and even asain,as you see here, with a body that all may enjoy, then you definitely to get a life.

  8. Deon Reagan said

    I,find London Charles,or aka “Deelishis”,a beauitful woman who’s expanding her business talanets,in fashion.I,don’t find anything wrong with her having a little assets.

  9. Alexis said

    it aint nothin wrong wit her havin a lil cellulite.. it aint like it look real nasty nd watnot…so wat.. her man likes it lolsz..i got it nd its not that noticable.. anyway im glad she found her a good lookin man cuz flavor flav was not the one… i wouldnt rate his ugly ass…wouldnt even give him a 1… but yea its good to see her happy nd doin her thing engaged nd all,…her man isz sexii as shit tho..she got that…

  10. Shawty said

    She got a whole add-on back there…fuq a back p0rch. *handle it*!

  11. PEACHEZ said

    OH EM GEE!!! U LOOK LIKE U GOT A VERNIRIAL DISEASE AND I GOTTA GIVE IT TO U UR LIPS ARE BIG AND U PROBALY SUCKED YA MAN FLAVA FLAV UP I KNO ALL OF YALL FUCKED HIM! WTF CELLULITE ON DEC WHY DIDNT HE NAME U TRAVEL? BECAUSE UR CELLULITE IS JUST VISITING MANY DIFFERENT PLACES ON UR BODY HONESTLY BITCH….SO IF U THANK UR JUST MS. NEW BOOTY THANK AGAIN CAMERA WHORE….

  12. beach chick said

    Okay! She needs to find something elso to showcase besides that big wrinkled ass of hers. Seriously, it is a shame because she is really talented but how long is she going to do this. Who cares? She is not going to make it in that business if she does not change things up. She is ruining her own image.

  13. mo said

    I would eat that girl’s pussy everyday of every month 365.

  14. j cool said

    Iwantfuck her in the ass till I faint

  15. marathon_man said

    i’d f*ck last week’s breakfast out that ass

  16. Lai'Lani said

    lmao!!!!! ima get written up

  17. Lai'Lani said

    oh gosh wheeewwww! i’m hollering @ # 13,14,15

  18. g555 said

    Daaaaaaaaaaaaayuuuuuuuuuuuuuuuum!!!!

    i never even seen this pic. im going to have to delve deeper into the deelishis archives love that gal! give her her own show

  19. missdcakamse said

    J Cool, Marathon_Man, and Mo…Yall are a trip..I heard she sings, I wonder if she is trying to hook up with some record companies!

  20. marathon_man said

    nix a record company, i got a real nice “mic” for her to blow on lol.

  21. Sure, alot of people in this room would ride that azz like the pony express…

    But I’d rather get to know her on an intellectual level and have her satisfy my mind instead of my loins!!!

    (and of course Im being an asshole. There is nothing intellectual about a woman who kisses Flava Flav!)

  22. cupcakestl said

    Te He

    See I know you got it in you D.T. ( Stand UP )

    Cuz that ass might be big but that brain might be small.

  23. Cut Up said

    Damn, where was I when yall posted this. Plain and simple, I will Cut dat ass UP. Right there, where she at. Just lift that shirt she got on a lil bit. Right there on the spot.

  24. durell johnson said

    i wanna fuck her in her ass too

  25. brynnrock said

    ill, some of you guys are real disgusting to put that out there. I’m glad my man is content with just enuff not overstuffed. He was like too much ass and it looks nasty. (I am a very sexy thick woman). He would never go there; but my man is different and thank god he aint no fuckin dog!

  26. DURELL JOHNSON said

    i wanna eat her ass

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: