Media Outrage

Media Outrage Celebrity Gossip, and everything that is going on in the Media!

Katt Williams owes money…

Posted by Media Outrage on February 24, 2010

Life is really happening to Katt Williams.  Homie owes some chedda to folks who want it now….

Via TMZ:

Katt Williams may have seriously fenced himself in this time — and it’s all over a pile of cash he allegedly owes a construction company.

Extreme Fence Co. filed a lien against the comedian last month, claiming they installed an electric motorized gate and 106 feet of wrought iron fence at his Calabasas, CA home back in October … but never got paid for the job.

EFC claims the bill came to $8,900 — and now they want their money, stat.

Katt’s reps did not return e-mails.

Mediaoutrage–  Is Katt trying to f*ck his life up royally?

14 Responses to “Katt Williams owes money…”

  1. Yeah I Said It said

    Come on Katt, not you too!!!! Black folks pay your damn bills.

  2. Truly23 said

    8900??? That’s all???? WTH???? What is going on with Katt???
    He probably carry 8900 around like it’s change…

  3. Bobbi said

    This man is seriously mental first off. He bought a Rolls yet didn’t pay for his house? Shows how stupid and backward ghetto some people can be. Blew all his money on the wrong things.

  4. LowRidaz said

    Wow, I was just watching his comedy show, forgot the name, but he had DABRAT, and SNOOP come out at the end, and he was rapping, talking about nigga’s think they making money , im pimping, and some shit, basically saying how much loot he got, this nigga ajoke, LOL , that must of been old

  5. ucanb2 said

    The next installment in the drama titled “Katt Williams”.

  6. MissTX said

    Damn Katt get it together!

  7. Kanyade said

    He’s said that you haven’t made it if you don’t have haters or something like that.

    So what does ‘this’ mean, when you’ve UNmade it? Fans?

    I hate that comment and I hate that word.

    But I do think dude is funny. LOL. Get it together man. Stop locking young mens’ in your bathroom calling the law to come get them out and shiz.

  8. Lio said

    LMAO @ the pic

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: