Media Outrage

Media Outrage Celebrity Gossip, and everything that is going on in the Media!

Don’t Act Surprised

Posted by Media Outrage on March 16, 2010

Khloe Kardashian had that SURPRISED look on her face, as if she didn’t personally call the paparazzi and deliver her exact coordinates.  SMH.  Khloe and Kourtney were spotted indulging in a little shopping down in Miami Beach.  Do these girls ever read a book? 

More images when you

18 Responses to “Don’t Act Surprised”

  1. Shannon G. said

    LMAO @ as if she didn’t call the paparazi and deliver her exact coordinates. LMAO! Yall wild for that! And the day them birds read a book will be the day Reggie marry Kim! Don’t see that happening anytime soon!

  2. HI! said

    Our family are a PUERTO RICAN FREE ZONE WE DON”T DATE SPICSSSSSSSS!

  3. LowRidaz said

    LMAOO @ do these girls ever read a book?!!! lolol

  4. Ben Affleck said

    PuertoRicans need to stay with their own kind.

    • Shannon G. said

      PLEASE get off of MO with that bullshit! Don’t nobody want to hear that shit! That shit gets on my fucking nerve! New Flash!! No race is any more superior than the other! Now get up off that dumb shit ASAP! MO please do something bout this.

      • Kingston said

        LMAO! Just ignore this rock head! Every once in a while they decide to bring their ignorance on MO. So damn Pathetic.

  5. mAc said

    Khloe’s still the LEAST attractive 1.

  6. Kingston said

    YAWN!

  7. MissTX said

    Eh….

  8. SundayKnight said

    NEXT—->>>

  9. Verbalism said

    I’m just waiting to see how long this marriage will last. She only knew dude for two weeks. Can you say publicity stunt?

    • chaCHA said

      I mean isnt it possible for ppl to really be in love with each other from the first moment? Or is that make believe? what is going to happen if/when they do make it? I mean I dont really care but isn’t it possible?

  10. Aniyaqt said

    There’s that MEDIA WHORE again!!

    Book???? Probably couldn’t get pass the 1st page LOL!!

  11. ucanb2 said

    That is not news-worthy!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: